Czy wspomaganie kierownicy podlega regulacji? Mam na myśli centralne ustawienie kierownicy do jazdy na wprost.
Problem polega na tym, że leciutko samochód ściąga mi w prawo. Nie jest to kwestia zbieżności, bo ją zrobiłem. Auto ma poniżej 10.000 przebiegu. Mam wrażenie, że z powodu tego, że przy jeździe na wprost kierownica jest minimalnie skręcona w lewo, powoduje to ściąganie w prawo z powodu wspomagania, które usiłuje powrócić do położenia wyjściowego.
Czy mam rację? Jeżeli da się to wyregulować to jak? Zastanawiałem się nad tym, żeby wrócić do magika od zbieżności, bo w zasadzie można to zrobić na drążkach, ale z braku czasu zastanawiam się nad alternatywnym, doraźnym rozwiązaniem. Tym bardziej, że skrzywienie kierownicy przy jeździe na wprost to sosłownie kilka stopni i nie razi moich doznań estetycznych :szeroki_usmiech
"skrzywienia" kierownicy ustawisz tylko, jak już wspomniałeś, za pomocą drążków lub samej kierownicy, odkręcając ją centralnie.
mi tak kiedyś w cordobie mechanicy w ASO ustawili zbieżność, że jak wyjechałem na wprost kierownica była krzywa, co wcześniej tego nie miałem.
Podczepie się pod temat mimo tego że stary.
U mnie jest dziwna sytuacja bo kierownica jest na wprost i jedzie wtedy prosto, ale jak puszczę kierownicę, to lekko obraca się samoczynnie w prawo i ściąga. Stało się to z dnia na dzień, w nic nie walnąłem ani nie najechałem na nic. Jakieś sugestie?
Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
Znajdź kawałek płaskiej drogi takiej bez nachylenia i sprawdź. Jeżeli to się powtarza to sprawdź czy czasem prawy zacisk hamulca Ci nie przyhamowuje koła. Najlepiej dźwignij auto w górę i sprawdź czy oba przednie koła kręcą się tak samo swobodnie, będzie opór skrzyni biegów itd ale wyczujesz czy czasem prawy zacisk nie trzyma koła.
Komentarz